Vi kommer bli sådana där pro ana brudar,haha

Ibland så sitter man i skolan, ni vet. Det är jag, det är Anja och det är Ida, resten av våran klass är skit. Då och då svischar det förbi lite halvroligt folk som man byter några ord med men sen är det vi igen.
Ibland så blir man lite uttråkade på varandra. Det ända vi gör är ju att röka och snacka massa skit. Så vi har nu kommit igång med ett projekt! En plan! Något att kämpa för i våran tristess! *
Vi ska bli kvinnor med anorexia.
Nej, jag bara skojar. Men vi ska bli hälsosamma helt enkelt, sluta äta all jävla skit vi stoppar i oss och dricker hela tiden (naturgodis i mängder, chailatte, chicken sambal, cola zero, irish latte, chips...).Vårat mål är att bli jättesnygga och jättefräscha till nyårsafton eftersom i år kommer nyårsafton bli hela jävla 2007s höjdpunkt.
Haha, så detta kan vi ju diskutera hela tiden bara för vi måste ju peppa som fan. Jag är även Idas stödperson, hon ringer mig när hon känner sin sweet tooth ta övertaget, och så skäller jag ut henne och tvingar henne äta russin istället. Ungefär som de har i AA nivet, å andra sidan borde jag blir det för Ida också håhå.
Jag får dock en frossdag i veckan eftersom lets face it dem andra är mycket fetare än jag! :D Nejrå, bara det att mitt liv fyller ingen mening om jag inte kan äta socker vafan.
Okej, så där är våran plan liksom.
Ett ägg till frukost. Bulgursallad var dag. Grönt te och inget svart kaffe (blir mycket svårt...).
Fast supa med kaloribombade spritflaskor och bärs ska vi allt göra!

Mmm det är så det ligger till.

*I verkligheten finns det ingen tristess. Vi ääääääääger.

IDAG SLÄPPS TREDJE PIRATES-FILMEN! JIPPEJEY!

A TRACE
Julia

Men om ni vill bli fräscha och hälsosamma, borde inte första steget vara att sluta röka? Ok, jag låter som en trist moraltant... men det ligger faktiskt något i det.

2007-11-12 @ 18:54:39
s

det får bli när jag passerat tjugo-strecket. men du får göra det, wait a minute you're almost there!:D

Nikki

haha hur har de gått nu då?

2008-02-04 @ 23:47:29
susanna

hej där nikki, det gick typ i en dag och sen inte alls, tack för att du frågar!

2008-02-05 @ 09:51:50

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback