Klockan är 19:09, inte 20:09

Det är ju bra.
Men alltså idag, när jag var tvungen att crasha Anjas hem för jag blev utslängd av hantverkare, så skulle jag kolla på hennes "bildiiisz;D<3<3*" och så får hon värsta freak-attack och stänger av datorn.
Och jag ba; hallå what the fuck
Och hon ba: men det är pinsamt du får kolla när du är sjävl sen
Och jag ba: men varför det jag kommer ju fortfarande kommentera det sen
Och hon ba: men det är ju samma som att jag inte får läsa din blogg när du är med!
Och jag ba tystnad, för det är ju sant.

Det är oerhört pinsamt att se på när någon annan läser ens patetiska "blogg" framför en. Alltså verkligen sjukt pinsamt,prova själv.
Så Anja, jag förstår, men läs aldrig min blogg i min närvaro,aaijt?
Nu ska jag kolla klart på Mona lisas leende, mest för att det är massa snygga kvinnor med.




Det är just texter som dessa som är så jättepinsamma liksom.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback