ÅLDERSNOJA!

Feta röda bokstäver tack. Om några timmar blir jag 16 år. Och än en gång förbannar jag att tiden och klockan styr våra liv. Jag älskar att vara en femtonåring, det bara känns så bra. Att fylla 16 är bara löjligt. 16 är det nya 14 liksom. Alla som är 16 år är stora feta losers. Jag är ingen jävla loser! Jag är ju coolheten personifierad.
Salut och hejdå. Önska mig lycka till så ses vi imorgon.


OFFTHEH OOK (kvinna 15, göteborg)

susanna Användare
Kvinna, 15,
Sverige

          Female          
          15 years old          
          Göteborg,          
          Sweden          

 


A TRACE
Nadja

Grattis i efterskott:D Skippa nojan du kommer bli äldre i vilket fall som hellst, utnyttja fördelarna istället (om du hittar några:P)

lille balt

nämen nu kan du ju åka på charter själv juue!

2007-09-26 @ 14:55:51
emma

nu får du öveningsköra BIL! du får köpa smällare på nyår, du får kolla på barnförbjudna filmer (haha) , du får äga en lätt motorcykel :D fördelarna är många! haha

2007-09-27 @ 19:36:06
URL: http://emmmat.blogg.se
suss

emma, övningsköra?lätt motorcykel? do you even know me AT ALL?! ;D:P

2007-09-27 @ 21:18:34
emma

hahah JA DET Är ju just det jag gör :D det var ju ett skämt (A)

2007-09-30 @ 01:38:50
URL: http://emmmat.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback