avstängingar i spårvagnstrafik och så vidare

jag somnade i donna tartt-boken och vaknade upp på magen med nackspärr och det där djävulskt fula bleka ljuset som lyser upp mitt rum under sådant här väder. pounding pounding HEADACHE (kolossalt snyggt ord) gånger tusen.
har massa "finaste x-tra starköl" i kylen som ska drickas i en faslig fart (skyr julias högfärdiga kommentarer) men jag kommer bara få putmage och bli ledsen i ögat och polispolispotatisgris! i slottskogen bland alla de förbannade popstinna göteborgarkidzzen och barnfamiljerna- men fuck critics, jag borde leva i min ålder 1 6 och låtsas som att det regnar. vilket det förmodligen kommer att göra snart. jag vill tvärneka contradictions men det är allt som står skrivet i min panna mina kläder min hårfärg. det är väl det som krävs för att mata debatterna och alla dem där diskussionerna.

A TRACE
Julia

poo ->
http://www.hedislimane.com/fashiondiary/admin/images/86643_000721.jpg

2008-05-03 @ 17:49:29
Anonym

du somna!

2008-05-04 @ 14:07:42
sussie

correctomundo


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback