HON BLOGGHETSAR(LISTOOOR SOM PÅ BACK IN THE MODEBLOGGDAY!)

FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? ladda ner filmer, äta,
HAR DU DVD-SPELARE? 2
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? allt men inget
HAR DU GOTT BORDSSKICK? i adjust
VAD ÄR ATTRAKTIVT? smalhet,brunetthet,allvarhet
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? in my head
KLIAR DET NÅGONSTANS? min arm
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? allt förutom svart,vitt,grått,jeans
NÄR SKAFFADE DU MOBILETELEFON? senare än alla andra
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? killen utanför twist&tango, en nia.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? kantarellsmak
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? om han är över 1.75, brunetthet, skor
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? never
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? jag blir inte kär
VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS? "woho ida och jag planerar våran fest, alla ska ha varsin mixtape jag kommer bara ha massa dålig hiphop rnb,alla ba öh? kommer bara vara du å jag dancing on the floor!"
ÄR DU KÄR: never
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: never
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: never
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: a small bunch
VILKA DÅ: alla utom annie hahah nä
HUR RAGGAR DU: drar i mitt hår som värsta fjårtisen
VAD HAR DU GJORT IDAG: ätit skit, fikat,röktröktrökt, läst
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: kolla på be kind rewind vara med syster
VAD VILL DU HELST HA NU: SNYGGHET å charlie ha!
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: håhåhålåten med lykke
VAR ÄR DU NU: i mitt heligaste
SAKNAR DU NÅGON NU: annieannie
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: en vecka sedan
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: busy p på torsdag,sen supa mer, stan
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: nej inte alls
VEM PRATADE DU MED SENAST: annie
VAD PRATADE NI OM: saknad och kattmannen
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: ett par halva converse
VAD GÖR DU: har blogghyyyybris
ANVÄNDER DU LYPSYL: nej!det är bluff!
GILLAR DU ATT BADA: ja,en stund
NÄR DRACK DU SPRIT SENAST: much too long now, en vecka lr två
GILLAR DU DATASPEL: nej
KATTER: är satans påhitt
ÄR DU ARG OFTA: arg är ett fint ord för det
FEST ELLER SLACKING: allt som inkluderar fina personer och alko o cigaretter
GILLAR DU SPORT: never
VILL DU HA BARN: bara om det är en dotter
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: nej
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: always
VILKA SPRÅK KAN DU: svenska, engelska,
BORDE MAN RÖKA PÅ PUBAR: always, fast viktigre på klubbar
INTAR DU ALKOHOL: när tillfälle erbjuds
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV: never
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND? stockholm
VAD KÖPTE DU SENAST? äckel islatte
SAKNAR: Nip/Tuck
Vad har du på dig idag: svarta satinhotpants,röd adidasjacka, svart tshirt
Vad använder du just nu för skor: alla jag äger,dvs tre stycken tygskor
Favoritfärg på kläder: tss...vilken fråga va
Senaste person som
Sov i din säng:
men jag daah
Du delade en drink med: jag delar inte drinkar,jag dricker dem
Du gick på bio med: annie
Du gick på stan med: annie
Skällde på dig: syster
Senaste
Låt du hörde:
lykke li nånting
Film du såg: Annie Hall (FRÄLST!)
Mat du åt: farsanmat fett,salt,inte så gott
Kram: ida
Puss: the french way,ida
Fest: hos någon?evighet. annars nerd-efterfesten, två veckor eller nåt sånt.BÄST
Känslan: det är höst nu
Ilska: den försvinner aldrig
Resa: kosterön
Glädje: vadå
Dröm: förjävlig femminuters mardröm som fuckade up mig totalt i typ ett dygn.
Boken du läste: invasion! noveller,pjäser,texter.
Personen du träffade: farsan
Gången du åt en 7-eleven korv: dem har bara big bite
Gången du var utomhs: en timme sen
Gången du sov: i morse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: tusen år sen
Saken du köpte:
skitska på hm som jag lämnade tillbaka för att få 200 spänn
Namn: susanna
Ålder: 16
Smeknamn: pusseeey,sussi,suss,susspuss,susie-q,fuckhead
Syskon: två gamla kvinnor
Sysselsättning: kulturar mig i schillerska världen
Bra egenskaper: fattar allt
Dåliga egenskaper: jag gillar inte människor
Linje/klass: sp22222d
Hårfärg: NATURLIG brunett
Skostorlek:49

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback