jag har förgiftat mina organ

90-tals ectasyrave/2avärldskrigetsönderbombad byggnad i berlin, joho. festen är roliga numer.
ida hamnade på den RIKTIGA knarkfesten jag skrattade ihjäl mig när jag hör hennes historia. men,

Jag vet att "shooting pains down your left arm" betyder att man får en hjärtattack (av ngn anledning tycker jag det är det mest övertrasserade uttrycket i amerikansk tv) men om det är i right arm då? det har jag alltid numer och först tror jag alltid att det är den vänstra och oh my god i die men sen hinner min hjärna ikapp och kommer ihåg vänster-höger principen. MEN DET GÖR JÄVLIGT ONT!
Jag har borstat mina gula tänder tio gånger idag och skrubbat sönder mina fingrar med tvål men jag går fortfarande runt i ett moln av öl,vin,sprit,cigg,sömnbrist,gammal mascara. Jag har svikit min skolgång min farmor min själ pågrundav alkoholer gång efter gång,efter gånggång. Jag tror att mina inälvor är neongröna.
Min käft är också aningen problematized, jag gissar på överbett om det nu finns något sådant symptom, det gör det antagligen men nuförtiden tvivlar jag alltid för jag verkar ju helt retard när jag inte alls vet någonting om pearl harbor tillexempel, ja jag  har förstått att jag inte alls ligger över den folkliga tonåriga nivån på "smarthet" ja jag har förstått att jag är en låtsasintellektuell jag kan tillexempel inte analysera för fem öre, min högra kindsida är typ helt överanstängd så jag måste göra lite speciella munövningar.
Mitt högra öga är också defekt. När jag gjorde mitt första och enda syntest råkade jag fuska rätt mycket, omedvetet förvisso. Så min diagnos är nog att mitt högeröga har mer nedsatt syn men det vet inte mina glasögon om, olyckligtvis. Så situationen nu är att min högra ansiktshalva är konstigt krampaktig och detta innefattar en stor mängd frustration till min redan frustrerade vardag. Men jajaja the Botten is Nådd är berättigad idag hursomhelst.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback