candle lit

Jag har cravat efter vitt torrt vin i över en vecka nu, ba "sååå sugään". Jag ska köpa mig ett stort vackert ömtåligt vinglas, sånt som rymmer typ en liter. Det är en sådan delikat känsla att dricka ur sådana glas. Jag har aldrig lärt mig tycka om whiskey, även fast den är sådär lockande bärnstensfärgad. De allra flesta grownupsmakerna gillar jag, caffe, cigg, vin, gin&tonic, skaldjur. Men whiskey är något som ger mig häftiga kväljningar bara efter en smutt, vilket är synd eftersom whiskey är så klyschigt bra och lonesome och simpelt. Om jag inte minns fel så hade jag en missunsamm händelse med whiskey för nåt år sedan, kommer inte ihåg vad dock, vilket säger rätt mycket. Jag skräms fortfarande av hundar efter en, i efterhand, överdramatiserad attack av en hund som barn. Mitt huvud bultar alltid när jag äter grädde, för vispad grädde var en del av min "huvudvärksmat" som liten. Jag ser Wes Andersons filmer om och om igen som terapi för det var med tenenbaums jag blev känslig första gången.
...vet inte varför detta, jag var mest sugen på vitt vin.

F y i kan  jag visst inte tenta estetisk verksamhet eftersom jag, quote" du har närvarat vid 4 av 15 lektionstillfällen" end quote. Härligt, härligt att leka dagis med nittioTREOR när jag är arton.    Min vän är en knarkare.  Min andra vän är en borttappad själ. Min tredje vän är en lögnare. Min fjärde vän förtjänar jag inte. Jag är en liten bit av alla mina vänner. Världen är en sorglig historia. Därför är jag så suverän på likgiltighet!
Men fuck it, nu ska jag röka från mitt fönster och vänta på bättre dagar, samt John Blund.



A TRACE
anja

i hope im not one of your friends...

2008-12-05 @ 01:35:47
Anonym

det är ju pga bärnstensfärgen man inte gillar whiskeyn, och för att den är sprit ?

2008-12-05 @ 12:36:46
suss

neej det är båda två positiva faktorer ju!

2008-12-06 @ 00:20:19
señorita

ojo jo jskjut mig

grethe

alltså, jag fick också huvudvärk av vispgrädde

typ det enda jag i mitt liv som tjockis inte klarade av att äta



whiskey däremot

är gott

2008-12-09 @ 16:10:10
URL: http://paulinegb.blogg.se/
agneesh

i'm guessing...den borttappade själen eller av dig bortglömd? haha

2008-12-09 @ 17:50:36
j

HALLÅ SUSSIELLA!!! Du uppdaterar ju aldrig längre!!! Komigen!!! Vi vill ha massa inlägg plz plz :P:P:P;P;P

2008-12-11 @ 11:38:47
URL: http://addiction.webblogg.se/

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback