dimmig gryningsdag

Den här boken måste jag läsa. Och inte endast på grund av titeln. Behöver samtid efter klassikermarathonet. Jag gillar nog mest själva idén om svunna tider har jag kommit fram till.



Tycker det är lite sorgligt att Killers nya album inte är bra. Men det får mig att drömma mig tillbaka till deras mästerverk, och inse att Mr Brightside nog alltid kommer vara min mest känslofyllda låt, och en av världens vackraste.

Jag funderar lite på nyårsafton. Hur extremt bra det var förra året, att det var en av de där sällsynta kvällarna när det skiter sig och förväntningarna är oexisterande och sedan blir allt perfekt. Hm. Har egentligen inte lust med nyår än, och definitivt inga förväntningar, snarare nonchaláns. Men kan hålla med Anja om att en "klubb-o kväll" hade varit nice, men med lite fancyfaktor.
Middag i Annies rökiga hem är iallafall traditionellt.

Jag är sugen. För tillfället på att åka en vecka till Ibiza i sommar, Grethe Agnes Annie, vad säger ni? Det kanske ligger nära Marbella vem vet, jag är dum i huvudet när det kommer til geografi. Undra var min Ibiza-obsession kommer ifrån, ingen aning faktiskt, jag bara tror att det skulle vara en väldigt, väldigt lyckad plats för mig att befinna mig på.

A TRACE
agnes

helt klart "were going to ibiza" av vengaboys som sitter kvar från fjortistiden som är the source of obsession

2008-12-20 @ 09:41:50

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback