Jem

Och som vanligt vaknar man upp nästa dag och inse att det bara var en dröm för en dag. Och en dröm på natten som var bra den med som nu också är borta. Varför ska allt vara fulare i dagsljus. Hatar mornar. Hatar att jag lagt mig igen. Hatar att mina tår och fingrar fryser mina fingrar blir helt lila när de fryser. Hatar alla relationer.
Älskar Walk The Line överallt annat den känns så mycket å ska sluta skriva korrekt och och och skiljetecken och mellanslag för det spelar ingen roll för någon ändå eller hur
lär er läxan och tro inte någonting!

when i was just a baby my momma said to me son always be a good boi don't u mheess arahound with guuns but.. i killed a man in ..reno.....just to watch him daai when i hear that whistle blowing i hang my head and cry


"Förlåt, mina nära. Mina älskade.
I mitt hjärta sitter en martyr. Som inte bryr sig om er ett jävla skit."

fyfan vad hemsk min andra blogg var, ick.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback