Coca-cola Zero

En ursäkt för att inte plugga på det antagligen mest tråkiga prov som någon någonsin haft,NÅNSIN! Hör på detta liksom: bergart, jordskorpa, fältspat, konvektionsströmmar. Jag är uppriktigt chockad.

Jag känner för att supa my fucking brains out. Get drunk an' crunkeen liksom. Eftersom jag just aldrig gör det, super bort mig själv (som ibland är lite tråkigt men mest befriande och lite sorgligt det man ser). Men min hemska farsa hittade mitt kvar-efter-nyårs-stash och tog utsökt sprit värt 300 kronor typ. Eftersom han tror att det är det jag gör, super tills jag spyr och går hem själv och blir råna doch våldtagen och kanske lite knivskuren samtidigt.
Fast å andra sidan, who can blame him, när han har hittat 40 procentigt i i min garderob,eller på min säng, ungefär  5 gånger på ett halvår.
Det är bara lite synd med bortslösade pengar och en oöppnad Smirnoffvodka i Marissa-format.

Detta gör jag aldrig men nu publicerar jag en låttext bara för att den här låten fick mig faktiskt rörd till tårar idag,av någon anledning..?

This is why events unnerve me
They find it all, a different story
Notice whom for wheels are turning
Turn again and turn towards this time
All she ask's the strength to hold me
Then again the same old story
World will travel, oh, so quickly
Travel first and lean towards this time

Oh, I'll break them down, no mercy shown
Heaven knows it's got to be this time
Watching her, these things she said
The times she cried, too frail to wake this time

Oh, I'll break them down, no mercy shown
Heaven knows it's got to be this time
Avenues all lined with trees
Picture me and then you start watching

Watching forever
Forever
Watching love grow
Forever
Letting me know
Forever

A TRACE
Julia

love, schlove blablabla


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback