Jag har kommit på det!

Nu vet jag exakt vilket arbete jag ska kirra.
Jobba på kärringkonditori på nån avlägsen gata. Det skulle vara så perfekt för mig! Socker överallt, bara söta old people (som är det enda folkslag jag är bra på att hantera), gå runt med ett litet mysigt förkläde.
Måste. Hitta.
Något tips?

Blev överhuvudtaget imorse väldigt förväntansfull-planera-min-framtid-tio-år-framöver-Sussie. Det var nog för att solen strålade sönder mina ögon. Man blir ju konstig av det, tror att det är vår och grejer. Verklighetsförvridningar är gött ibland! I dagarna ska jag jag göra mina IV-val också, blev väldigt list-nazi förut med massa plus och minus och grejer. Står i valet och kvalet mellan dessa iallafall..
Mediekommunikation
Mediekunskap
Stresshantering och mental träning (haha!)
Relationer & mänskligt växande (haha!)
Musik & kommunikation
Latin med allmänspråkkunskap

Intresseklubben antecknar! Latin låter rätt fett alltså, eftersom jag fortfarande försöker inbilla mig att skolan är som den var back in the good old days på fina universitet och sådant. Ovch grekisk och romersk mytologi älskar jag!
Mitt sikte är i vilket fall inställt på
NYU eller möjligtvis Princeton senare i livet.






P.S Jag har äntligen upptäckt Beatles!

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback