"Note to self: After a long day at work, I don't want to see THAT! "

Bäst just nu:
image291
Också bra nu:
image292
Kommande så jäävla bäst just nu (13 februari!):
image293
Kommande också bra just nu (3 februari):
image294

Seriöst, den 13 februari kommer vara julafton för mig. Jag kommer vakna av lycka efter en natt av maratonkollande, vara helt stissig hela dagen ohc folk kommer fråga vad fan det är med mig. Och jag kommer freeze och stirra dem i ögonen och fullt artikulerande gapa: Vet du inte att LOST BÖRJAR IKVÄLL?!?, eftersom jag kommer tro att jag lever i en tv-värld. Annie och Joanna kommer vara de enda två som förstår sig på mig.
Måste börja peppa redan nu!



Finalen på senaste, tredje säsongen. Vems "funeral"?! Vem måste "Kate get back to"?! "Why do they HAVE TO GET BACK?!"
GOD that's god tv!

För örigt finns det ju inget mer attraktivt par än Jack & Kate. Snyggaste generna ever och båda brunetter. Fett heta kids de skulle få.

A TRACE
Julia

vad händer 13 februari...?

Ebba

Som jag längtat till nip/tuck! Vilken tid?

2008-01-22 @ 20:49:00
URL: http://casualmixture.blogspot.com
Julia

Julle,LOST premiär för i helvete

Ebba, vet inte men antagligen sent:P

2008-01-24 @ 18:36:39
URL: http://addiction.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback