Va?

Håkan Hellström kommer till Way Out West 2008!
Är det meningen att man ska bli glad över det eller? För det första bor han 2 kvarter bort, och för det andra - var spelar Håkan Hellström inte nånstans?!
Jag tror starkt på att Way Out West kommer sänka standarden i år. Särskilt eftersom det i år kommer "Way Out East" i Stockholm, som kommer langa alla feta artister istället. Jävla huvudstad.

Högst på min önskelista står Blur iallafall.

A TRACE
julia

nej vad lamt att de ska köra east. fan vad otaggat

2008-01-17 @ 23:34:25
Anita

seriöst, en east? herregud... där sjönk way out (vad det nu är) i mina ögon.

2008-01-20 @ 22:01:50
Julia

jävla pessimist!!!

Agnes

Men orka att komma till sthlm som artist, gbg är ju så mkt bättre musikstad. Inte partisk på nåt sätt, det är bara ett faktum. Jag hoppas på en eagles repris eftersom jag har hört ryktas om ett nytt album (haha dream on.. men ändå, lite hopp har aldrig krossat mig)

2008-01-22 @ 00:03:46

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback