REPRESENT!

jag gillar det här med att WoW (ick-factor för smeknamn) satsar på hiphopen, beaten, afroamerikansimen hah! det är lite sådär "in your face alla gökboet-mösseprydda svanenhängande göteborgindiefolk". de flesta göteborgarna kan väl inte ens låttexten till How many licks?, men det kan jag! (och ida). Ffår visioner om hur efterfesten kommer att se ut, med pharrell, ms lil kim och kelis. och adam tensta dårå. balll! anyhow, way put west är typ den gudomliga gåvan för den allätande musikälskaren och det får man tacka luger för. imorgon tar jag tåget, och båten till ön Koster. den är oerhört idylliskoch ingas hus är mycket mysigt. att åka tåg är alltid bra för själen också, tror jag. har dock en extrem längtan i mitt hjärta efter att få festa,dansa,supa men det får vänta tills på torsdag för på torsdag är det BILLIGT PÅ ROSENLUND och jag älskar BILLIGT PÅ ROSENLUND! vare sig man får horsighten eller icke på köpet. fan vilken onödiga smörja att skriva men jajaja jag vet inte. jag säger som khemiri:snart kommer en av oss att vara historia. fast antagligen båda två.

jag innehar  den totala oförmågan till all slags förmåga.

A TRACE
pauline

hallå vad är Lena grejen`?

2008-07-31 @ 22:56:34

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback