30 x 434=

13020

Trettontusentjugo inlägg har jag skrivit på denna URL-adress.

S
I
C
K
O


(Det allra första inlägget handlade liksom nuförtiden om Johnny Depp så inte mycket har förändrats antar jag)


Och såhär lät första skrivna blogginlägget ever för tre år sen:

"Detta är min,Susannas,nya blogg.

Men det är roligare att bara koncentrera sig på sånt jag älskar (inte på mig liksom) sånt som fashion,make-up och skönhetsprodukter, kändisar,musik och film. Typ sånt handlar det om alltså!

Här nere började jag med att publicera bilder på några styleikoner of mine. Alltid lika snygga!

(bild saknas!!)

Titta förbi någon gång igen, skriv jättegärna någon kommentar om ni har något tips eller nåt!/Susanna(ja,där är jag)"


/fashionistas.blogg.se"




HA

HA

HA

HAimg


A TRACE
Julia

du är fantastisk

Anita

HAHA VILKEN NÖRD DU VAR OCH FORTFARANDE ÄR!

2008-03-19 @ 19:28:07

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback