blått är i allmänhet en jävligt ful färg

Wanna jazza jazza svana svana happy houra ikväll eller dylikt. Önskade att nöjesguidens tråkiga artikel om "PENGAR FINNS INTE!" var sann för en stund. Fyllan som policy, god.
Allt är hets, fast kanske på bra sätt? Det är trots allt en övervägande del av västvärldens befolkning som lever sina liv efter såna där ord som typ -mitt dygn har mer än 24 timmar och typ -det finns tid för allt, och bara leeever för att smutsa ner sig och vältra sig i stress. Öh säger jag nog till det med ett bitchigt ögonbryn. Jag fattar ingenting, jag trodde livet var till för att avnjutas och vara lat på. Hur kan man offra fria dagar of absolutely nothing för pengar och karriär och fitness???? missade den biten. tack för det! Jag skulle aldrig offra min ensamhet, min trygga enskildhet, min privacy. Ogillar människor för mycket, tyvärr är ju detta hindret som står i min väg för framgångar i livet men det bryr jag mig inte så mycket om.Stressen handlar iallafall om flak med burkar och vaxade ben och ofärgade hårbottnar etc. Och bakispiller. Icke att förglömma.

Anja är i Cannes. DET är avundsvärt. SEAN PENN.
SEAN PENN.
SEAN PENN.




kommentar:vill verkligen jättejättegärna skriva sådana där komplicerade,utförliga filosofiska utläggningar på "bloggen" som jag gjorde då och då förr i tiden men det kommer väl en tid för det också.
+ Monica Alis överhypade Sommaren i Mamarossa var så ointressant så jag bara dör. hybris hybris dn.


UPDATE 21.22: FYLLAN ÄR POLICYN. maydaymayday! men fan, jag sträckläser Blonde i mitt klinsikt städade rum  istället. inga Elina-utrop ikväll inte "-jag oooorkar inte!" .minigullet

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback