MEN JAG VET NI LYSSNAR (LÄSER) FÖR DET FINNS STATISTISKA BEVIS PÅ DET DVS 14 LÄSARE/DAG SÅ ÖPPNA ERA KAVLADE KÄFTAR & SÄG NÅT!

Vem är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram?
Engla!



HAHAHAHAHAHA jag dör HAHAHAHA jag kan inte hjälpa att skratta HAHAHAHA älska hur elaka alla är!

andra roliga grejer:

image360


*att kanye west lägger ut
den här bilden på sin blogg med texten:"Tripped out pic I saw on Perez..."



idag var det medelhavsvarmt, igår åt jag stekt lax med vattniga wokgrönsaker- snyggmaten!,ikväll ska jag kolla på george clooney med agnes, ikväll ska klassen ha kubbkväll-joke of the day, imorgon ska jag köpa en limpa, imorgon vill jag köpa min bärbara dator och börja skriva på alla böcker jag ska ha skrivit innan jag fyller år. det kommer bli så jävla mycket hårdhet,råhet, blandningar av epoker, romantiseringar, idealiseringar, ungdom, död, supernatural,johnnydepp i andra skepnader, svartklädda tjejer och bara överdrivet gråtfärdigt och tragiskt oh jaa..

A TRACE
Julia

DET ÄR TÖNTIGT ATT BLOGGA

suss

DET ÄR TUFFT ATT BLOGGA!
( citat taget från pappas rökförsvar )

2008-05-24 @ 17:15:56

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback