nicole

Ibland börjar jag skratta åt hur många fula människor det finns. Sen inser jag att de är typ nöjda med sig själv. Då skrattar jag nnu mer!

A TRACE
kåkan i snåret

asså jag lovar dig bästa lärdom evah! "Sen inser jag att dem är" = "Then I realise that them are" fattar du? "They are" = "De är"

2008-11-18 @ 20:55:43
anja

hoho vem är kåkan i snåret?

Förresten (spelar ingen roll att jag skriver detta här, för jag kommer ändå att fråga dig i skolan imorgon om jag inte glömmer) ska du på utförsäljningen på dem? såg att minielina och din syster skulle dit. och om du går, kan jag haka på dig i så fall?

kåkan igen

hah! Anja, du stödjer företaget jag modellat för I LIKE

2008-11-19 @ 12:27:02
Susanna

haha min syster.... hmm.

ska till sthlm då så vet ej om det hinns med men annars så

2008-11-19 @ 18:40:08

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback