Vet inte

vad jag ska göra nästa sommar, och blev typ stressad när spain kom på tals ikväll.

Jag vill asgärna åka till Marbella och ha en underbar schtekvecka igen, den ultimata verklighetsflykten liksom med dubainer, sexiga schweisare och fylle titssoup i poolen halv nio på morgonen.
Jag vill asgärna åka på en enmånads tågluff i vackra underbara Europa som jag trots allt sett så jävla lite av, jag vill åka till alla gammeldagsa städer med fin arkitektur och ha en backpack på ryggen. Men frågan är med vem/vilka? Grethe vill också det hade varit lovely, och Anja också om hon ska åka med Julia och Hanna tex för no disrespect men the gang är inget för mig. Det kommer vara sånt jävla planning å massa som kommer vilja men massa som kommer banga.
Jag vill asgärna åka till typ Ibiza med Annie och vara där hela sommaren och vara bartender, eller såndär levande reklampelare för klubbar i klackar och urringning och Annie som den gogodansaren vi alla vet att hon i sitt hjärta är. Tjäna massa dricks och supa bort all dricks och leva på nätterna,
Jag vill asgärna ha ett högt avlönande jobb i Göteborg och spara alla pengarna till framtida New York.

Vad jag INTE vill är att vara tvungen att börja planera nu för det är jobbigt och enervernade.

A TRACE
Anita

vadå gogodanser som alla vet att han i sitt hjärta är!:D bullshit sussie! :P

2008-11-23 @ 22:03:58

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback