BRAIN

20 oktober:

Jag måste bli smart igen snart.

Zac Efron, Vanessa Hudgens, Highscool musical 123 osv. Troys i-have-to-belive-in-myself nummer på golfbanan i tvåan-->skratterapi.

Grethes autumn i gbg-sång, tillägnad Ida. I klass med "walking hand in hand in the streets of Marbella.."

Matförgiftning på thaistället i vasa.

Justin! Justin är min nya Chris Brown.

Varför säger alla att Tolstoj hånade/nedvärderade kvinnor? (jag läser anna karenina) så uppfattar inte jag det alls.

Se7en är en dålig film med ett bra slut.

Fett snygg jag var på maskeraden. Borde bli heltids-hiphopare.

Hur kan jag ha träningsvärk i min högra munhalva? What's up with that?!

Vad har man på sig på weekday-festen?

Jhezuss vad mörkt det är nu.

Kanelbullar. 50 % less fat. Chai. Cocosboll. Kaloriglass. Sockerkaka.

A TRACE
aaaaa

men vännen, du har aldrig varit brain. anja=brain sussie=pain.

och grymt att du ska på weekdayfesten. take me with you!

2008-10-21 @ 14:23:13

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback