DBF (PNKTF)

Dröm: Jag, Julia, Elina är på fashionshow på Schillerska/ett varuhus. Man får svarta spandexkläder, Julia tycker jag är ful, modellerna sover nakna på nedervåningen i lila lakan. Ett smyckesskrin värt massa miljarder, när jag ska sno mitt drömhalsband är det redan borta.
Vaknar 8.30, somnar om
Vaknar kl 10
Äter flingor
Kollar på FRIENDS
Åker till farmor
Äter mackor,bullar,kakor,choklad
Promenerar och handlar med farmor
Åker till stan vid 15
Köper svrt korsett och hörlurar
Flänger runt som crazy på stan till kl 16.30
Kommer hem, äter chili
Annie kommer
Ida kommer
Färgar hår, blir för svart
Dricker sprite och vodka
Klär ut mig till Harry Potter
Stressar
Går till Julias födelsedagsfest
Går från Julias fest vid  00.30
Hämtar systers leg
Köper falafel, Anja köper kebab
Går till Ny Klubb svartis
Köper vin
Blir deprimerad över alla indiekids som "släpper loss"
Ser Anja och Pontus börja hångla
Dags att gå
Träffar Joannas pojkvän, skrattar över Idas påhopp
Går hem i tygjacka
Kommer hem vid 03.00
Välter ett glas mineralvatten över mina fina böcker
Mår väldigt dåligt
Sätter på Knocked Up

Utvärdering:Jävligt sällan man super med Annie. Har börjat drömma realistiska drömmar.Blala alkohol. Första gången jag inte fyllekäkar.
(Fylleinlägg, jag stavar alltid rätt ja)


anything but THIS!

A TRACE
gggg

ahahaha är det daniel radcliff (harry)??


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback