i'm itchyitchybtchy

Eftersom två (!) anonymiteter efterfrågade min bilddagbok, som numer är ett dött kapitel mer eller mindre, tänkte jag, eftersom det fanns efterfrågan, presentera mig själv i bilder. Mest eftersom jag inte har något relevant att skriva, då får man ta the easy way out. Så willkommen willkommen.
DEL 1: GET DRUN N CRUNKEN! (aka "jag festar")


OKEJ detta var under högtidens softa tid. Den skinande kvinnan heter Grethhel, typ, och där bak är jag och våran vän Idahoe.


Såhär såg det ut när jag och mina vackra vänner var i Marbella i somras. Typ, let goed of all principals och schtekte som fan. Där är Agnes Garnow som är snyggast i världen och alltid går runt med sängkammarblicken o håret. Bredvid är Annie som är galen på dansgolv.

Sådär ser jag ut när jag är bakis..Vilket är alltid.

Här är när jag groovar med världens bästa syster Juliette och mr Timbuk-tu på N.E.R.D-efterfesten i augusti. Som var årets ballaste fyi.

Här är mitt dagliga alkoholintag, mer eller mindre.

Jag super aldrig på öl. Förutom på denna bilden. Där har vi olof, eller Big O som han bruka kallas. Han är stadens mest eftertraktade byte. Jag, Anja, Olof hade nån slags sluten cirkel, vi hade vår storasyskons leg när vi var småkids. And still do.


Jag röker hela tiden. Precis som resten av min bekantskapskrets. Mina älsklingsdrycker är Smirnoff Ice, Bacardi Breezer och Absolut Vodka. Jag får utstå mycket skit för min kärlek till fjortisalkoläsk men jag bryr mig inte.

Här är mina bästa vän i hela världen, Anita. Vi brukar inte festa ihop så jätteofta längre men såhär snygga är vi iaf. Det bästa med att ha henne som kompanjon är att vi kan stå ensamma i ett kök och lyssna på våran älsklingsmusik typ Britney Spears och Nelly och dansa sexigt.

Här sitter jag och min äldsta vän Anjey på en spårvagn någon gång förra vintern. Vi pratar ofta minne på fyllan (och alltid annars) och vi var de som hade falsklegg först och därför har det skapat ett särskilt bound.

Detta är min Idahoe. Det brukar oftast bli vi två. Vi vandrade hand i hand in i fyllorna, röken, spyorna osv.
Idahoe sitter här på min balkong. Min balkong har genom åren fungerat som någons slags central förfest punkt, en trygghet där man alltid är välkommen. Detta gäller alltså bara för balkongen.

Här är jag och Elina på riorio  en varm sommarkväll. Elina är liten, snygg, fashionabel och känner allt o alla i Göteborg. Vi fezztade till det i somras.

Och här är Susanna. Hon posar alltid sådär under fyllans influens; putande mun och spretande fingrar. Hon har nästan alltid på sig svart o tajt när hon går ut. Hon gillar drinkar;cosmo och mojito, lakritshots, och därav  Sticky med Anjey, svartklubbar mest av allt, kommerisell partymusik när hon är packad;såsom Just dance, Piece of me, Justice. Gillade Billigt på rosenlund i somras. Gillar inte Svanen, folk som inte ändrar något på sig när de ska partey, rött vin, och folk som ska vara dryga men blir trevliga på fyllan. Hon äter alltid fylle och bakiskäk på BK järntorget, har äntligen slutat kräkas på bakfyllan (vilket hon alltid gjorde förr, varav en gång galla:D), tycker inte om halvdana tillställningar, har inga pengalimits om natten, tycker att lady gaga är bäst att peppa till, strular bara med sexy people även om hon är drunkofherass, blir ofta väldigt hatisk mot människorna av alkohol, vill alltid sova själv efter partynätter, ska börja använda högklackade skor.


HAHA. Det får räcka tills vidare.HEJDÅ







A TRACE
Julia

haha men härligt, jag var en av de anonyma som efterfrågade din bilddagbok, spännande with all the pictures

kåkan

sweeeeeet äntligen vet jag allt om dig och ditt liv! göteborgs senaste IT TJEJ

2008-10-07 @ 19:35:19
Alina

Bra blogg du har!!! :)

2008-10-07 @ 19:40:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback