Mina näst mesta karaktärsdrag


vara wiggah fast inte på det ocoola sättet
längta efter saganomringen-tillfällen
kedjeröka även fast jag inte gillar smaken efter 2 på raken
vara en fejkad person med färgat hår, låtsasvikt, färgade ögonbryn, tandblekningskit
extremt trygg i mig själv i ensamhet
hetsäta/frossa
vara självföraktare
se mkt äldre ut än vad jag är
veta allt
bokmal
fastna i filmvärldar
mura in känslor
vara kallkänslig
50% less fat chips
skratta rått
sorg
extremt allvarlig och extremt på skoj
vara beroende av syster pass




ja, idag är första helgen utan det för hon är på fashion week och ja det känns rätt obekvämt att inte supa och stassa. men jag ska vara old school med annie istället.

A TRACE
minni

varför länkar du till bdb när man inte kan besöka den?

2008-10-04 @ 13:54:28
Anonym

haha eller hur man kan ju inte internetstalka ditt liv for real längre :D

2008-10-04 @ 22:41:49
susanna

haha spännande. men ok, jag visste inte att jag hade lösenord och jag visste inte att det fanns efterfrågan och jag lägger nästan aldrig upp bilder. men så, ordnat!

2008-10-04 @ 22:45:28

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback