PSYKONOLOGICTOPIA

När jag somnade full..

OK jag vet att man ofta har drömmar som när man vaknar, och det fortfarande känns som verklighet och man måste kvickna till för att fatta att nej det var nattens inbillning, men inatt hade jag den mest störda sådan drömmen nånsin.
 i verkligheten:jag var påväg hem från Röda Sten runt tre typ, hoppade av på masthuggstorget och gick hem och allt var totalt lugnt.
i drömmen: exakt samma scenario bara att jag står kvar vid hållplatsen ett tag och en dansk/brasiliansk-niggah kommer fram å börjar tafsa på mig. Jag slår borta hans händer och out of no where dyker hans gäng på 5-10 gangsterniggahs dyker upp, varav en trycker upp mig mot en vägg och tar fram en pistol och pressar den i ansiktet mot mig. Sedan får folket runt omkring panik när fler dansk/brasilianska niggahs hoppar fram och de är tydligen gerillasoldater som ska fucka upp våran stad. Sedan händer diverse cpsaker, Agnes blir lämnad kvar och nedslagen i bergsjön, det blir gryning och blodbad, jag gömmer mig bakom betongklossar, de dansk/brasilianska niggahs sätter upp camp vid hemköp och våldtar tjejer, jag vaknar upp från drömmen i drömmen (det obehagligaste som finns?!)

Nej men sääriööst, jag har aldrig varit så övertygad om vad som är verkligt i hela mitt liv innan. Jag vaknade kallsvettig med hjärtklappning och rusade till farsan och berättade vad som hänt.
Hna ba ööööh?
Jag ba öööh...?
...Vad pratar jag om?
 CP.

Så Julia, om jag inte kommer iväg till Köpenhamn, följer jag med dig till Barcelona för snart tar den dansk/brasilianska gerillan över våra gator här :S De var iförsig snygga men livsfarligaaa!

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback