fall fall fall

Idag var Första Höstdagen för
-gula löv flög i luften
-fick köldskador efter att suttit på uteservering
-hade på mig trenchcoat
-lägenheten är iskall
-blev trött halv 9
-har inte gjort läxor
-är allmänt ful
-drack te


På torsdag ska jag klippa lugg på Frisörcenter. Jag är officiellt 
l i  v r ä d d.
(Sedan ska jag färga håret rödbruntsvart naturligtvis)


Jag ska även köpa en supadupa fin höst o vinterjacka. Den kan vara äckeldyr för jag ska faaan vara snygg i kylan. Max 3000 dock. Vi snackar dagmar,minimarket, whyred,acne och blablabla svart ull typ. Hojta om någon vet någon snygg för stadens affärer är till mestadels fucking tomma.
Jag ska även söka de 3 stipendierna som finns på schillerska, jag tror det lyser extra starkt att min mamma är borta och min farsa kulturarbetare med minimumlön. Ska dock försöka sudda ut mina extrabidrag från systemet.
Och om två veckor fyller jag år och det uttråkar mig lite...  Men jag tror att jag firar med Ida på onsdagen iallafall, vi ska gå och käka fint, dricka dyrt rödvin i svarta kläder och softistikerade högklackade skor- vara allmänt vuxna (för jag är ingen tonåring).

Kleerup+Air+matte b= så rätt.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback