fyi

Jag hade nog varit otroligt uttråkad om jag inte hade intresse för illegal filmnedladdning. Nu har det nästan blivit en sport för mig, hitta bästa kvaliten, hitta subtitles på filmer som det verkligen inte finns subtitles på, hitta svenska subs där det bara finns engelska, avgöra hur många timmar datorn behöver stå på för att det ska bli klart, vara förberedd på vilken slags film jag kommer villja se under veckan och alltid ha minst en osedd på lager. Det är nog lika mycket själva filmen, som känslan av GRATIS och själva jakten, ööh.
Under den gågna veckan
Tropa de elite
Enchanted
Annie Hall (L) (L)
Manhattan

Till sista andetaget
Funny Games U.S

Paris J'Taime
Bonnie&Clyde

Boyz N The Hood




för tillfället såååå trött på mig själv och allt jag är. natti

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback