ibland DÖR jag på mig själv, väännen

--

Och om tio år sitter jag väl och hånar mitt tonårsjag för alla uppblåsningar på dessa oändliga bloggar. Jag kommer sitta där och mobba mig själv, och jag kommer att ha ställt mig med resten. Och vi står där och garvar och tänker hur man trodde att man var någon när man var ung, trodde att man sa något som ingen annan sa just då. Sedan kommer jag ursäkta mig och vika undan en stund för mig själv och då kommer jag gråta de fulaste tårarna i hela mitt liv.
-07
när jag ser den nedbrytbara själen,
Stackarsdig.Stackarsmig.Stackarsoss.
Hon berättade på det sättet som jag aldrig hört... Och vi är aldrig goda nog.
Det är en ny vinkel men samma tragik.

07-
Jag har en ovana att prata om mina vänskapsrelationer som kärleksrelationer.
det säger väl nånting om hur viktiga mina vänner är för mig.
Precis som jag intalat mig själv att dem,
inte var.

Och jag skulle tro dig. Jag skulle bli som vanligt igen. Det var bara dig jag trodde på.
Ja,Jag skulle göra allt jag är rädd för, bara för att få se dig en gång till.

-06

--


jag DÖR även på mig själv för jag sov 2 timmar inatt men är typ hetsig och pallar inte å sova nu.
esta mi hijja!

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback