jag kom på


Jag har ju verkligen ändrat stilmallen till klassiska timesnewroman (HAHA daysofourlives)  och det syns fan inte.
Jag blir irriterad för jag har kommit till den insikten att den här ensamma lilla "bloggen" är mitt skötebarn, har och kommer alltid att vara. Om tio år kommer vi säkerligen flyga tefat men jag ska fan aldrig lämna bort den här "bloggen", den är ju verkligen bara (intressant) för mig liksom, utlopp för tankar och blabla vad man nu kallar det. Jag hade typ varit lite knäpp i bollen om jag inte fick typa saker någon annanstans än i min dagbok. Så jag menar en gång i tiden var jag modebloggig, typ FÖRST wtf och de som är kändisar nu läste min modeblogg och antal besökare var tusen gånger större men jag är nöjd med mina tjugo om dan (vilka nu ni är :S) ,om jag inte kände mig själv skulle jag aldrig lägga tid på att läsa massa ord jag skrev. Lungan. Men som sagt alla har något och ja,för mig är det "bloggen". 2004 --->  Och den ska vårdas. Och om 40 år kanske jag skriver ut alla inlägg och samlar dem till en väldigt spretig självbiografi. typ 1000000000 sidor.

hms

A TRACE
anjey

ohja det syns. måste faktiskt förlåta för ripoff på ditt föredetta typsnitt. jag förstod inte riktigt vad jag gjorde, men ibland känner jag mig som en sämre version av din blogg.

2008-09-20 @ 02:31:30
Susanna

take it, it's yooours :D det finns ingen hierarki i bloggvärlden,VÄNNEN

2008-09-20 @ 12:12:31
Julia

jag har följt bloggen sedan dag ett and I gotta say that I love the way it is now. typ allt du skriver är exakt som jag tycker etc., lätt den bästa bloggen ever

2008-09-21 @ 01:25:05
sus

va?! spännande :D

2008-09-21 @ 11:16:50
mirre

jaa.. bland alla fjortizzhh och fetingpretentiösa bloggar är din väldigt uppfriskande och typ motsatsen. fett bra.

2008-09-21 @ 19:20:44

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback