monkey smokes the marlboro

Jag är så jävla röksugen så jag tar ut det på mina fingrrrrar. Min mättnad i min mage måste mättas med en Marlboro. Ha! Ni vet väl att camel o lucky är de enda märkena i världen som inte testar sina cigg på apor. kul vare att någon påpekade när jag sedan sa att jag avskyr lucky strike och börjat ogilla camel också.., att det är därför. jag vill helst att allt ska varas djurtestat:D
ikväll älskar jag mitt rum, för det är svart ute, men varma lampor inne, en nyramad Warholaffisch, och Bookbagen från mässan där jag har lagt mina pågående böcker. rökaröka. på mitt finger sitter en ring som är värderad till cirkus 12000 kronor, det visste inte jag. blabla höst. kommit på hur det egentligen står till här och jag är nog borttappade/glömda/ dottern .tänker på grethes mycket upplyftande tal i gamlestan mkt tidigt imorse, efter att hon som alltid hittat en questionable guy, "jag AVSKYR DEM! szuushhie,faaan, jag måste ha dem men jag hatar dem asså jag ÄCKLAS av dem. du fattar inte shuchhsiei jag AVSKYR DEM men jag bara mååshhte." Grethe-den kluvna feministen.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback