wackaatack


jag skulle aldrig luras av yta. jag skulle aldrig våndas över exluderanden. jag skulle aldrig tappa huvudet. jag skulle aldrig vara beroende av flärden. jag skulle aldrig snoka runt banaliteter. jag skulle aldrig söka efter en titulering. jag skulle aldrig röka till frukost.jag skulle aldrig vara lika litensom du. jag skulle aldrig vara tom jag skulle aldrig aldrig aldrig
jag skulle alltid vara intelligent skulle vara intellektuell skulle vara så smartare än du skulle sitta på min höga häst men inte bry mig
jag skulle alltid ha resonen närmast hjärtat jag skulle ha principer hängandes i klasar skulle vara osexig skulle vara begåvadspeciellsärskildnågonannanändu skulle vara lärd skulle alltid dricka så mycket jag ville skulle alltid ha min gråa tröja
skulle hitta en röd väg i livet
en som barabara var för mig och dudu och du skulle stå utanför min glasbubbla och ni skulle andas varma andetag på min bubbla och trycka era handflator mot min bubbla   men jag skulle alltid bara rulla iväg. från er äckliga samtid


A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback