?

hur sjukt jävla svårt det kan vara att sätta sig ner och läsa en bok?

jag saknar mina böcker. jag har tappat fattningen ööh. totalt paralyserad men utan koncentrationsförmåga, fan va sjukt,
jag fattar ingenting just nu kan inte se handen framför mig typ, bara spegeln mittemot typ.

kan fortfarande inte komma över vilken besvikelse vardagen är, att en människa aldrig kan vara intressant och inte likformig. jävla tjat, visst, men andra som tjatar gör de för att man ska och inte för att de helt enkelt i n t e kan släppa det, denna uttömmande jakt på substans passion intellekt skönhet expriment överraskningar orginalitet
jag hade tänkt gå ut och finna mig en ny vän,
tänk
att
träffa
en
helt
ny
människa
som
intresserar
en
wow.


det är iförsig lätt att hålla sig paralyserad med den här på repeat

A TRACE
Anonym

ha en trevlig kväll :)

Anonym

vad är ditt problem

GE MIG GIF BILDEN

2009-04-12 @ 22:38:21
s

dösent wöörk sara!

2009-04-13 @ 00:56:18
Anonym

meeeh joooo den måste funka

2009-04-13 @ 10:02:32

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback