psst

egentligen förbannar jag mig själv för att i brist på självförtroende lägga upp orelevanta bilder videos och
ibland endast det utan någon relevant text till wahtsoever för jag kommer ihåg hur mkt jag hatade alla,
inte fotobloggar, men bloggar som bara blev talande med bilder och typ en mening, för visst kan bilder
vara vackra men inte när dom egentligen bara syns pågrundav brist på riktiga saker att säga, för de som
 kanske inte helt enkelt har någonting att säga så försöker säga det med en bild, vilket inte säger något alls,
bara om bilden. så jag ska elimenera alls slags bildskönhet här för jag vill bara se bokstäver bokstäver bokstäver
 över hela sidan för, jajag vet att vad jag har säga oftast är av ointresse för alla utom yours truly, det är bokstäver
och ord som jag älskar. eller liksom estetik är inte viktigt med ord, klart ett typsnitt kan vara fult men skillnaden är
att om det är fult så är texten fortfarande samma i huvudet och det är den som spelar roll. hur ful å äcklig än en
människa är kan de skriva vackra saker, det behöverjag nog veta för det är det första jag kollar på
är hur de som har producerat nåt ser ut om den är snygga och vackra och fan va besviken jag blev nä jag såg att
jonathan safran foer var en tönt, så jag försöker lära mig massa läxor, därför är sköna bild som är bildsköna
totalt förtappade för mig. kan jag kan nog aldrig bli riktigt bildintresserad för det känns så lat, visst är de
vackra eller provokativa eller totalt otalande, visst men det är fortfarande så lätt och bilden säger allt till dig som du inte
orkar berätta för dig själv på något sätt.men jag vet så många som lever med ögonen,
och visst är det med ögonen man ser texten med med, men där stannar den inte, där stannar bilden.
allt är ganska paradoxalt här eftersom jag egentligen inte har nåt att säga till nån förutom mig själv,
 men och skiter totalt i självuppfyllande men  den här bloggen är ändå som klister på mina fingrar å
jag råkade visst lägga dem på tangentbordet, så vad fan gör man när man är stuck?
man trycker vidare.
tycker jag.

(för jag är ganska så  beroende av fasta punkter i existensen och detta är en)

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback