JAJJJA

jag tänker att fan, det här är väldigt roligt, men vet inte riktigt vad jag syftar på. vet inte riktigt varför jag lyssnar på Halo typ alla vakna minuter på dygnet, den är bra. det är så mycket nu, det är så lite nu. jag vet inte vad min hjärna syftar på när den tänker, det är som sudoku och jag har aldrig lärt mig sudoku så jag har ingen aning om hur man löser det. hmmm. mmm. det är så mycket nu. det är tydligen fortfarande sommarlov, fast det verkar som om det tagit slut för längesedan. mitt sista sommarlov, ever, sjukt, stört, ja. visst är det lite konstigt att man går runt och väntar på den där mognaden, tillväxten, ju mer tiden går, ju fler år som går. och sedan plötsligt står man där, myndig och allt och bara fattar ingenting. blir lite konfunderad. det är fan inte bra att tänka bakåt så mycket som man gör. förfluten tid har förflutit och den kommer inte komma tillbaka så därför borde man skita i att lägga nån vikt i den, den passerade tiden. men, ja... kul att när man lyssnar på Halo (men jaaaa) på spotify och så fort den tar slut kommer alltid nån konstig fransk funky raplåt, alltid samma. kul kul. full full. ful fullis.

A TRACE
JULLE

RIVER MAN

NICK DRAKE

2009-08-27 @ 03:10:33

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback