sttttrokes

annars så har jag någon sjukdom i huvudet idag och förstår inte riktigt hur livet ska te sig. har mycket svårt att se mig själv i något framtida sammanhang, varsomhelst, med vemsomhelst, närsomhelst. jag kan sitta å fundera på det i timmar så det "knakar" som ett matte b-mattetal och bara försöka visionera fram någonting jag kan syssla med. jag har inte sett någonting än. jag lider ju av alla åkommor man kan typ. jag är asocial, socialt efterbliven, obegåvad, bortskämd,omoralisk, övermoralisk,  lättjeful, obeslutsam, virrig, nihilst, tar ingenting på allvar. vad fan gör man med en sån som jag? lol.
det är låtsasvår och allt spinner på högvarv, liksom? aboombaboom.
suktar redan nu efter alkoholen som ska flöda ikväll, en fylla är behövlig. fan. tänker på det. hur jag och brudarna vrålar om dom extrema mängderna alkohol, cpfyllor, drunk of our asses osv. tycker inte dom flesta människor att det är dräggigt osexigt patetiskt med sjuttonåringar som alltid super sig sönder&samman?? hahaha. random folk måste kolla jättemycket snett på mig. haha.
men vi skrattar ju så himla mycket alltid. vi har ju alltid dom bästa kvällarna alltid. jag mår ändå bra idag, trots diverse huvudsjukdomar.


här måste jag ha sjungit raderna;
"telll  us  a  story  i  know  you're  not  booring"
ser verkligen ut så

A TRACE
Anonym

men du ser inte ut som 17 ändå



du borde länka mig!!!


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback