MELT THE SNOW WITH ALCOHOL

Ni vet att det här är veckan då det händer i Ggb va?? DET händer. ROLIGA SAKER händer. Så många att man inte hinner ta sig an alla.
TORS Beyond Retrofest, Myrorna-invigning, Acne utförsäljning på macforum, SOLO invigningsfest på Push FRE Nöjesguidenfest, förfest på deja vu (hehe), FreshFish invigningsfest, Benny Benassi på Nivå, Snook på Berså LÖR Club Milk premiär, Klubb-O (!!<3), ännu en svartklubb (BTB?)

Go out and play,kids.


jag och Papaou gettin' down.




-jag tror att jag har lagt av med skolan nu. inte tekniskt sett,men.

A TRACE
julle

benny benassi not happening:( heard it straight from avenyn

2009-02-24 @ 23:19:29
Darling

jag kan inte minnas varför jag flyttade från den staden i första hand...

sussie

i det stora hela suger den. denna helgen är liks det mest exciting på ett halvår, ungefär....

2009-02-25 @ 18:35:31

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback