"I'm your aut-t-tomatic loverr"

Teddybear Sthlm album Rock'n'Roll Highschool är fortfarande på min top 5 lista. Till viss del pga av all nostalgi, det var min första brända skiva typ vid milleniumskiftet och jag fick den av Eva. Eva med de blonda rastaflätorna och hamstrarna. Och Billy-pizzor i frysen. Hon illustrerade till och med ett skivomslag till mig med gröna, gula och blå tuschpennor. Men hon är borta för längesedan.
Cpbra låtar i vilket fall.


Vill inte vilja vara med någon just nu.
Spare me.




Känn på ZTV-loggan liksom




Thomas Rusiak gjorde den spektakulära covern.
"In my tommy hilfiger hoodie..!"
Mäktigt.
Rusiak- en jävla sexgud.
(Alltid önskat att jag kunde ta del av den stockholmska hiphopkulturen där på nittiotalet, Petter Eye-N-Eye, Rusiak som liksom bara bounca runt på klubbarna och lekte amerikanare. Fett som fan hade det varit. Hiphop IS dead i Sverige these days, det tycker jag är sorgligt. Inte ens tacky-hiphopen lever vidare.)


FYI
det kryper i fingrarna på mig efter att byta till blogspot. jag är så jävla lätt för brainwash men fan vad snyggt jag skulle passa med en blogspot-blogg liksom. hmm. jag är trots allt den största sverigepessimisten.

A TRACE
Anonym

ja, blogspot, vad fan va det jag sa?!

Men du kan ju skaffa en på devote så länge så kan vi se hur det håller

2009-01-09 @ 19:59:19
Anonym

ja men sis, det var ang. våran blooog inte min ju

2009-01-09 @ 22:52:10

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback