a kiss or goodbye?

fan vad glad jag blir av att se bilder på mig och mina vänner när vi skrattar. själv skrattar jag ju fan ALDRIG på kort nästan.
jag ska skratta så fort någon drar upp en kamera hädanefter! då ser man härlig och mänsklig ut!
igår skrattade jag också extremt hårt och mycket. Pauline håller på att spela in en film till sin rörlig bild-kurs. det är en typ semi-dokumentär om Agnes, som utspelar sig för 1-2 år sedan typ. först var jag morsan, sen kom vi på att jag (med den röda halsduken) skulle vara Agnes dåliga samvete/mamma. så ser man grethe och agnes gå förbi, jag står bakom en lyktstolpe och följer efter, tittar fram ur en buske, promenerar förbi fram&tillbaka i bakgrunden, sitter bredvid på spårvagnen. och den röda halsduken är andas liksom devil/onskda-symbolik. Paulines mästerverk, syns snart överallt.
det hela är mycket underhållande.


här hade vi stulit en dyr flaska champagne så det är väl inte konstigt att man är go' och gla'.



(jag har återupphittat min bästa vår-anti-depp-medd: Lily Allen. hon är helt extraordinär, och uppiggande.)

A TRACE
grethell

så fantastisk bild, blir så lycklig


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback