sit and stare with their eyes



alltid lika bra.


vi (jag och Sara, eftersom ingen av de andra 4 i resesällskapet orkar göra det...?) har FINALLY hittat en boplats för våran vecka i Berlin. i hippa prenzlauer berg och
oj va vi ska vara hippa och artzy-schmartzy.
ja jag ska åka till Berlin, en riktigt storstad, i april, och det ska vara så varmt och soligt, och vi ska se så mycket och supa så mycket och glömma allt
vad göteborg är och står för och känns som. vi ska vara äkta européer! fuck scandinavia.
däri ligger mitt sugande hopp, i alla milen och språken som skiljer en åt från allt det andra. kanske går det att leva på riktigt på andra platser,
eller så är det en utsliten falsk klyscha. jag vet inte, är ingen romantiker.

A TRACE
Taru

Jag är i berlin nu. världens bästa underbaraste stad...!!

Taru

Jag är i berlin nu. världens bästa underbaraste stad...!!

2009-03-14 @ 12:37:28
URL: http://www.taru-uncensored.blogspot.com
susanna

oh fun! tips?

2009-03-14 @ 16:24:26
grethell

vi kommer hata gbg så mycket mer när vi kommer hem

2009-03-14 @ 19:15:07

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback