PRICKIGKORVEN RAPPORTERAR


jaa, vad händer?
min farsa har sökt till Robinson för andra gången. sickt.
jag har aldrig känt mig fulare i hela livet, helt seriöst. min ansikte börjar sakta men säkert förvrängas typ.
bästa stället evör är på våran altan, på golvet, på picknickfilten. bli illröd och prickigkorv-ansikte, röka LM och Amy Winehouse. på det sättet gillar jag sommaren.
jag köpte en Buffalo Sabers tshirt på 2nd hand, trycket e supadupa fly. dessvärre upptäckte jag att blå-gult blir lite svenskflagga-varning och allmänt helt fel på mig, synd.
ikväll är det över tjugo grader och fest uppe vid skansen krona.( jag älskar enfants) efter alla jävla påtryckningar och argument blir jag nog tvungen till lite rosé iallafall.
man lever vidare helt enkelt.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback