#2

jag tänker på vänner, vänner och fiender
jag tänker på familjen, familjen och vad det innebär
jag tänker på barndomen, barndomen och lyckan
jag tänker på ungdomen, ungdomen och olyckan
jag tänker på ålderdomen, ålderdomen och förfallet
jag tänker på beroenden, beroenden och konsekvenser
jag tänker på skönheten, skönheten och hur den bleknar
jag tänker på rymden, rymden och stjärnorna
jag tänker på världen, världen och vilsenheten
jag tänker på livet, livet och vad man gör med det
jag tänker på döden, döden och frågorna
jag tänker på kärleken, kärleken och lögnen
jag tänker på sorgen, sorgen och vad den gör med hjärtat
jag tänker på hjärtat, hjärtat och hur det ser ut nu
jag tänker på själen, själen och om den finns där
jag tänker på mig, mig med allt det där andra

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback