29

hmmm...vad ska man "bloooggga" om då...
lever inte i en föräldrafri tillvaro längre, vilket suger ganska hårt. men det e ju skönt att veta att farsan inte blev uppäten av sandloppor på en ö i karibien.
på seinfeld nu, äter elaine upp sin chefs 29 000 $ cake. he nnes chef är en ypperlig karaktär i serien, förutom the basics som föräldrar, george fästmö och kramers skumma vänner då. elaine är ju typ världens bästa förebild för kvinnor, som julia uttryckte det. fucking fab. imorgon tar jag mitt sista skolkort någonsin. då ska jag allt skela.
jag är lite hycklig och dubbel för tillfället, det suger ganska hårt. men allt är olika faser som snart ska avslutas antar jag. vet inte om man är redo för den vidriga kalla perioden som väntas framöver. Sverige under vinter är fan ett stort kallt jävla monster som gräver in sig i ens hjärta och och man fryser hela tiden, i huvud, hjärta, knä och tå.
:(
försöker komma på något att se fram emot. sånt hjälper alltid till att pusha på livet. kommer inte på något. bara dimmiga planer, men det får väl räcka. barcelona eller liknande över nyår, ta studenten, åka till new york och stanna kvar där för alltid. 
men att man från dag ett sett alla människors och livets besvikelser, det suger ganska hårt. allt e nog kognitivt, så nu ska jag alltid tänka till jävligt hårt och jävligt glatt.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback