JAG BARA VET

jättefint
jättemycket spelades alltid i köket under nittiotalet


s v å r t att fokusera när hela fokus ligger på fel sak. försöker verkligen stirra sönder på bokstäverna i boken jag läser, leva mig in i den, eller typ kolla på djupa filmer eller töntig mtv-underhållning, MEN INGET FASTNAR JU FAN. nu ska jag försöka fokusera på att röka en cigarett, sex minuter utan samma tankar måste väl kunna gå?
shitgoddamnit.

(har lite ångest över att jag blir fulare med åren. för typ två år sedan var jag så jääävla snygg, jag lovar. brukar utvecklingen gå sådär? söt-->ful? jag tror det, typ alla vuxna var ju skithawt när de var unga när man ser på gamla svartvita bilder, och nu är de alla totalt random. hjälphjälp jag är för utseendefixerad för att bli ful! :S)


A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback